What you wanted to see good has made you blind.

Arctic Monkeys – This House Is A Circus

TERVETUOLA!!*

Dussssss. Dit is m’n eerste verhaaltje op een nieuwe plaats. Ik ben benieuwd of het bevalt, misschien kijkt er wel geen hond naar en ben ik in no time weer terug naar m’n oude vertrouwde Space. Maar oké.

Nieuwe plaats om vol te spammen. YAY! Momenteel ben ik bezig een recensie te schrijven over Een kwestie van touw van Veijo Meri. Het is een erg leuk boek, maar ik ben een beetje vastgelopen. Dit typen is vást anti-vastloop.

Aanschouw deze suikerspin in al zijn roze zoetigheid!

suikerspin

Suikerspinnig, hè? Mocht je nu opeens de onbegrijpelijke (of toch niet?) en onbedwingbare neiging tot het eten van suikerspinnen hebben, dan moet je niet naar het Harmoniegebouw gaan, want daar delen ze geen gratis suikerspinnen meer uit. Tenminste, niet meer toen ik er was, wel toen Marieke er was. Mdtz. Je hád in Oudeschoot kunnen zijn, daar was het dorpsfeest verrijkt met een heuse suikerspinkraam en kon ik genieten van al de roze, zoete plakkerigheid waar alleen suikerspin voor kan zorgen. En een beetje desillusie, want het is eigenlijk maar een hoop gebakken lucht en suiker..

Tot zover mijn uiteenzetting over suikerspinnen. Laat ik me weer verdiepen varkens die lijken opeten, Duitse officieren die de trein missen en soldaten omwikkeld door touw.

Peace!

*maar je mag natuurlijk ook gewoon ‘welkom!!’ lezen (;

2 Reacties op “What you wanted to see good has made you blind.

Geef een reactie

