Breath the sunlight burning in her open arms.

Soundgarden – Black Hole Sun

Wiieeej! Mijn hoofd loopt momenteel over van blije dingen die ik allemaal eventueel zou kunnen melden, maar omdat mijn hoofd nogal chaotisch is, vergeet ik ze ook bijna direct weer. Dus nu weet ik niet meer precies wat allemaal noemenswaardig is. Kortom: ongestructureerdheid!

Morgen naar Heidebou! Ik heb er zin in! :D Ik ga samen met Tim en m’n ouders. Franka & Saskia komen maandag en dan gaan Tim en ik weer weg. Franka & Saskia = dit weekend alleen thuis = happy. Trouwens, voor de onwetenden, Heidebou is een geweldigschattiglief huisje in Gaasterland, eigenlijk tussen Oudemirdum en Rijs in, aan de Beukenlaan, in het bos. Echt perfect. En als het weer mee blijft werken, gaat het ook perfect worden ^^ Yay! *blijheid* Ik ben gewoon nog steeds verbaasd dat ik vakantie heb.. ^^’

Ennnn.. vandaag ging ik heel omslachtig van Tims huis weer naar Groningen reizen, want m’n Attitude Holland pakketje (met de nadruk op ‘tje’ O.o) was bezorgd. En ik was natuurlijk té nieuwsgierig om te kunnen wachten [a] Daar was de buurvrouw volgens mij niet heel erg gelukkig mee, want ze had nogal een out-of-bed-look, toen ik aanbelde. Ter informatie: het was bijna 12:00, dus het was best een beschaafd tijdstip. Toen ik in de bus zat, zag ik allemaal kalfjes en lammetjes en veulentjes :q Maar geen baby-kameeltjes, dat was dan wel weer jammer.. En overal waren groene blaadjes en sprietjes! Dat soort dingen maken me altijd heel blij ^^ (joh.) Niets pastte overigens uit het pakketje, dus dat heb ik allemaal weer teruggestuurd vanmiddag, maar dat is bijzaak :P

Ik ging ook paardrijden vandaag, wat extra leuk was, want we waren maar met z’n drieën en we reden in de heule grote buitenbak. Ik vind kleine lesjes altijd wel smûk (: ’t Ging niet heel bijzonder speciaal goed ofzo, maar later gingen we nog cavaletti draven en dat is altijd leuk om te doen. En, we mochten nog even proberen om over een hindernis met hekjes te springen, in plaats van gewone balken. Dat is natuurlijk SUPERENG. Ofzo. Volgens paarden in ieder geval wel. Maar! Igor sprong er meteen de eerste keer over heen (H) Go Igor! Je wilt níét weten hoe (of toch wel): het was zo’n soort lammetjessprong; met-vier-benen-tegelijk-de-lucht-in-vooral-uit-de-buurt-van-de-enge-ENGE-hekjes-blijven-sprong.

Ow, en ik ben vanmidadg voor het eerst diep teleurgesteld door de Jumbo van Joure. Ik wilde namelijk kwarktaartmix halen, om zondag een kwarktaart met citroen te maken. Maar, toen hadden ze helemaal geen kwarktaartmix meer bij de Jumbo! Ze waren op of ‘sorry, tijdelijk uit het assortiment’. Nouja ): Gelukkig woon ik in Joure, waar we 5 verschillende supermarkten ofzo hebben. Maar toch.

Tiiihiiiii! Ik was dus bij Tim donderdag en we gingen, voor het eerst sinds een lange tijd, weer Prison Break kijken :D Prison Break = cool. ENORME cliffhangers aan het einde van een episode = minder cool. Lees: niet goed voor mijn bloeddruk. Ik moet overigens echt iets aan mijn langetermijnseriegeheugen doen..Over series gesproken.. ik moet niet vergeten maandag Grey’s Anatomy te kijken O.o

Er staat een gele tulp in een vaasje, met gouddraad en gouden kraaltjes om de stengel heen gewikkeld.. Ik vraag me af waarom en wie dat gedaan heeft.. Ow, geel! Ik heb een nieuwe tandenborstel, en hij is geel (H) En met die bijzonder nuttige mededeling sluit ik deze van smileys vergeven post af (:

Peace!

KLIK!

Een Reactie op “Breath the sunlight burning in her open arms.

Geef een reactie

