The Good in her will be my sunflower field.

Elbow – One Day Like This

Weer terug van Heidebou! En het was leuk (: We hadden het grootste deel van de tijd mooi weer en de paar buitjes die wel gevallen zijn, waren goed voor de beukenboompjes ^^ Ik kan me nu al niet eens meer herinneren wat we allemaal hebben gedaan.. dat is best erg.. Owjah.

Nou, Tim en ik ging bussend naar Oudemirdum en dat was niet bijzonder leuk, want het was bloedheet in beide bussen. Maar, genoeg daarover. ’s Middags gingen we mijn tante Geertrude & co met een bezoekje verblijden en kreeg ik een nieuwe paardrijdjas, want daar was ik wel aan toe. We gingen daarna nog even de paarden aaien, Bastognekoeken eten en Kyra haar mandkussen aan zien vallen. En gewandeld, veel gewandeld. Ow! En ik ben voor het eerst in Laaksum geweest ^^ *mijlpaal* De volgende dag hebben Tim en ik nog veel meer gewandeld, want het was wandelweer en tante Rinske en m’n ouders gingen fietsen. Er waren muggen. Die laatste hadden er niet moeten zijn, eigenlijk.. We zagen wel ont-zet-tend schattige lammetjes! :3 En eentje had een zwart vlekje op z’n pootje. Oh, ze waren zoo schattig :q Tim en ik hebben ook nog onze volleybalskilzzz in praktijk gebracht, wat eh.. erg hilarisch was (‘: Er waren trouwens ook mensen met een boemerang, die ook nog werkte! Cool. ’s Avonds gingen we traditioneel Jans, Jans en de kinderen-kwartetten en vijfduizend Zweedse raadsels oplossen. Toen was het alweer maandag en kwamen Franka en Saskia het huisje op stelten zetten, wat een goed moment voor ons was om weer weg te gaan ^^’

Ondertussen ben ik alweer een poosje thuis en heb ik verschillende mislukte puddingen weggespoeld, verlepte restjes sla gegeten en een TOTAAAL aangekoekte pan in de soda gezet. Ter informatie: allemaal restanten van F&S. En boodschappen gedaan op een te kleine fiets en Grey’s Anatomy gekeken. Ow, en Myth Busters. Want ik hou van Myth Busters. Wieeeejjj!

Nu ga ik slapen, because I’m le tired (well.. have a nap.. then fire z missiles!)

Peace!

3 Reacties op “The Good in her will be my sunflower field.

Geef een reactie

