Fuck the bedroom magic nonsense.

Pain of Salvation – Cribcaged

Beste Margje,

In antwoord:
* De propedeuses die onlangs werden uitgereikt, waren voor mensen die uiterlijk op 01.09.2008 aan de eisen voldeden.
* Inmiddels loopt de procedure voor hen die uiterlijk 1 februari aan de eisen voldeden.
* In februari ging ik voor hen na wie aan de eisen voldeden. Ik heb toen gemeld dat jij daar ook toe behoorde.
* Vervolgens zijn door anderen in het verlengde van mijn stap volgende stappen gezet. Intussen zijn de cijferlijsten gearriveerd en door mij
namens de examencommissie officieel vastgesteld, eerder deze week. Onder meer doe van jou.
* Wanneer de procedure zo ver is, krijg je een uitnodiging voor uitreiking.
* Over zaken betreffende uitreiking en zo, moet je wezen bij Alice Pomstra van de administratie Nederlands; zij voert de getuigschriftprocedure daar uit.

Vriendelijke groet, Frank Berndsen.

Hurray! Weer een piekeronderwerp minder (:

Ik ging m’n tas een beetje uitpakken en m’n kamer een beetje opruimen en toen vond ik dit:koelkastmodel1

En deze geweldige tekenkunsten (*ahum*) deel ik even met de rest van de wereld ^^ Ik kwam op het idee na een melige bui met m’n moeder en Franka. >> STARRING: TIMO (and REFRIGERATOR) <<

En toen ik vanochtend naar MTV keek, zag ik 1234 van Plain White T’s en dat vond ik een heeuul lief liedje (en clip)! :3 Mocht je net als ik onder een steen leven, kijk dan HIER.

Peace!

PS. IK KEEK VANOCHTEND NAAR DE SPONGEBOB & MYSTERIE AFLEVERING! <33

Mystery

3 Reacties op “Fuck the bedroom magic nonsense.

  1. Yay! Eindelijk je P-papiertje!

    En Yay! Spongebob & Mystery!
    MysteryTheSeahorse is cute! Mn zusje had zo’n Spongebob-spelletje op haar gameboy en dan kon je ook rijden op MysteryTheSeahorse..

Geef een reactie

