Get lost and then get found, or swallowed in the sea.

Coldplay – Lost!

Ik geloof dat ik tijdens deze Koninginnedag, waarschijnlijk net als het overgrote deel van Nederland, bruut ben opgeschrikt door de tragische gebeurtenissen in Apeldoorn. Ik heb gekluisterd aan de buis naar het 8 uur journaal en andere live journaals gekeken en voel me nu behoorlijke emo. Dat lijkt misschien overdreven, maar ik trek me dit soort dingen altijd vreselijk aan. Ik leef heel erg mee met alle slachtoffers, familieleden, kennissen, koninklijke mensen en wie er ook maar medeleven verdiend; hoe dramatisch dat ook mag klinken.

Peace.

PS: Verder was deze Koninginnedag bijna zoals ieder ander: zonder tompoezen ^^’

Geef een reactie

