So up they picked me by the big toe.

En toen was ik opeens geveld door een griepvirus. Geen Mexicaans griepvirus gelukkig, aangezien ik nu alweer lichtelijk aan de beterende hand ben. (het lijkt mij niet zo waarschijnlijk dat ik daar al zo snel van hersteld zou zijn) Nu heb ik wel het Bevrijdingsfestival in Groningen gemist ): Dat is dan wel weer heel jammer.. Maar okΓ©, op dit moment ben ik al blij dat ik geen koorts meer heb ^^

Ondertussen gaat alles gewoon door en heb ik volgende week woensdag een tentamen (WAAH! Γ–) en maandag een deadline voor een opbouw van een presentatie. En zaterdag en zondag een feest. Hmm. Dat wordt afwegingen maken. En hard aan de studie..

En ter compensatie van al dat leed, zocht ik het www af naar opbeurende plaatjes:

van Mystery The Sea Horse/ Mysterie Het Zeepaardje NATUURLIJK! :3

Peace!

PS. Wel veel plaatjes elke keer, hè..

Geef een reactie

