There are ghost towns in the ocean.

Infadels – Can’t Get Enough

How to tell if your cat is plotting to kill you?
Er is 85% kans dat Pip bezig is een plan te bedenken om mij te doden O.o Gelukkig ligt de kans bij Timo wat lager, 76%. Maar toch, mijn leven is thuis niet meer zeker..

En leuke kwisjes!
Met mijn uitslagen. Surprise! Ik ben geen bacon-addict! *grin*

Peace! ^^

3 Reacties op “There are ghost towns in the ocean.

  1. Heeeee… waar heb je dat van die kat vandaan?! Dat vond ik laatst ergens en ik wilde het je laten zien maar je was dr niet… en toen vergat ik het…

    Maar nu heb je het zelf gevonden ^^

Geef een reactie

