Lying motionless inside a dream.

1. What are you listening to right now?
The Noisettes – Malice In Wonderland

2. What song makes you sad?
Ik denk dat melancholiek een beter woord is. Nummers die mij melancholiek maken zijn: In Two Minds van Riverside, Shy van Sonata Arctica, Temporary Peace en Are You There? van Anathema. En meer.

3. What is the most annoying song in the world?
Dat papapapa-nummer. Je weet toch!

4. Your all time favorite band?
Dat is wel moeilijk, want zo oud ben ik nog niet. Maar de band waar ik het langst naar luister is Sonata Arctica.

5. Your newly discovered band is?
Mijn nieuwste ontdekking is John Wesley, maar ik heb Coldplay ook even herontdekt.

6. Best female voice?
Dat is wel moeilijk, want dat verschilt bij mij wel eens. Maar toen ik Heather Findlay voor het eerst hoorde zingen, dacht ik echt: wauw. Maar Brody Dalle’s stem kan ik bijvoorbeeld ook appreciëren. Momenteel kies ik voor Judith Rijnveld (:

7. Best male voice?
Dat is ook al zo moeilijk.. Ik denk Tony’s stem. Maar Stevens en Jack Johnsons stem zijn ook fijn, daar word ik heel rustig van.

8. Music type you find yourself listening to most?
Rock/metal, met subgenres als prog/power/alternative. Oid.

9. What do you listen to, to hype you up?
AFI, Blindside, Sonata Arctica, Franz Ferdinand, Blood Red Shoes, Soundgarden, Porcupine Tree.

10. What do you listen to when you want to calm down?
Anathema, Marillion, Riverside, Porcupine Tree, KT Tunstall, Jack Johnson, Blackfield.

11. Last gig/concert you went to?
Delain + Kingfisher Sky @ Doornroosje.

12. Band you find yourself listening to the most right now?
Coldplay en Franz Ferdinand.

13. Most hated band?
Ik houd niet zo van Nickelback.

14. Song that makes you think?
Marillion – This Is The 21st Century.

15. Band that you think the world should love as much as you do?
Naast de obvious bands? The Feeling (en Blackfield).

16. Coolest music video?
Ik houd me nooit zo bezig met video’s.. maar ik vind Never Miss A Beat van Kaiser Chiefs zo leuk ^^

17. Music video with the most babe watch?
Zo ongeveer elke random clip op tv?

18. What do you play/would you play in the bedroom to spice things up?
Train, met ’t album Drops of Jupiter.

19. Can you play a musical instrument?
Keyboard.

20. Ever been in a mosh pit?
Een echte moshpit ga ik liever uit de weg..

21. Are you in a band?
Nope.

22. Ever dated a musician?
Hij drumde?

23. Do you wish yourself that you were a musician?
Technisch gezien ben ik dat, maar om me aan de echte definitie te houden: nee.

24. Best chick band you know of?
Hmm.. ik geloof niet dat ik veel bands ken of waar ik naar luister, die alleen uit vrouwen bestaan. Maar dan zou ik toch voor Alanis Morissette of Tori Amos kiezen, want die kicken ass.

25. Last song that you heard on the radio/cd…etc…?
Radio: geen idee.
CD: Bite Hard van Franz Ferdinand.

26. What do you think of Classical music?
Ik ken helaas niet zo veel klassieke muziek, maar de muziek díé ik ken, vind ik mooi en ook fijn om naar te luisteren.

27. What do you think of Country music?
Ik ken niet zoveel country.. tenzij het gepresenteerd wordt door Amy Macdonald.

28. What do you think of Death metal?
Echte deathmetal: nah.

29. Last BIG band that you saw live?
Delain is volgens mij best big.. en anders was het Opeth ^^

30. Are you a groupie?
Nah..

31. Do you listen to music in foreign languages?
Nee.. eigenlijk niet. Wat gek..

32. What famous musician would you like to fuck?
Eh, nee dankje.

33. Worst concert moment?
Eh.. ik vond Killswitch Engage niet zo geslaagd.

34. Funny concert moment?
“Sorry guys, you missed an ‘a’!”

35. Sad concert moment?
Tallulah. En het intro van Way Out Of Here, met die creepy beelden en Stevens mededeling.

36. Best local act you can think of?
Local = Nederland, right? Dan zou ik nu gaan voor Kingfisher Sky <3

37. If you were a musical instrument what would you be?
Een dwarsfluit.

38. Do you listen to the radio?
Nee, niet meer..

39. Do you watch music TV?
Soms..

40. Do you follow the music charts, like the top 40?
Nee, eigenlijk ook niet meer. Soms kijk ik tv en dan zie ik opeens allemaal nieuwe nummers.

41. Have you met any famous musicians?
Ik zag de celliste en één van de gitaristen van KFS [a] Dat was het eigenlijk wel.. ow, ik heb ook nog gezwaaid naar de tourbus van Sonata..

42. Are any of your friends/family/etc. musicians?
Hmm.. aan m’n moeders kant zijn er veel mensen die van zingen houden..

43. Song that best describes your feelings right now?
Coldplay – Cemeteries of London.

44. Song that describes your life?
Eh.. Nelly Furtado – Childhood Dreams. Ofzo.

45. Do you know the names of all the band members that you listen to?
Nope. Ik moet eerlijk zeggen dat ik maar van 3 bands alle namen weet. En van een paar meer de gezichten ken [a] Het gaat me vooral om de muziek ^^

46. Does a musician’s physical attractiveness play a role in the music?
*points up*

47. What famous musician do you want to marry?
Eh.. Steven Ansell.. want hij is CUTE! Of Daniel Gildenlow (:

48. Favourite movie soundtrack?
Nee, geen movie, musical: Cats – Macavity.

49. Any musician pet hates?
Ik geloof het niet..

50. What do your parents listen to?
Mijn moeder luistert min of meer naar mijn muziek: Sonata, Porcupine Tree, Within Temptation, Keane, etc.
Mijn vader luistert vooral Arrow Classic Rock.

51. What are you listening to right NOW?
Pete Philly & Perquisite – Q&A

52. Do you wear band etc T-shirts?
Yupz.. Nu ook.

53. What do you think of people who do?
Vreselijk. Omg. HOE KUN JE ZOIETS DOEN? Ik bedoel: ’t is leuk, je support je band, andere mensen kunnen naar je staren en denken: hé, die luistert naar dezelfde band als ik :q

54. What music sub-culture do you feel like you belong to?
Ach.. wat maakt het uit..

55. What song is stuck in your head right now?
Liedjes van de musical Kruistocht in Spijkerbroek xP Ontzettend catchy allemaal.

56. Do you sing in the shower?
Soms.

57. If so, what? If not, why not?
Hangt van het liedje in m’n hoofd af.. anders zing ik Cats of PT of SA.

58. Would you rather marry a musician or be one yourself?
Aangezien ik net zei dat ik geen muzikant hoefde te worden, zou het logisch zijn dat ik er met één zou willen trouwen..

59. How important is your partners taste in music to you?
Het is wel belangrijk, maar aan de andere kant schijn ik ook behoorlijk goed te zijn in het opdringen van muziek. En mocht het wel verschillen, dan heb je nog eens wat afwisseling.

60. Hanson moves in next door to you, do you go introduce yourself, or do you arrange to beat them up?
Natuurlijk introduceer ik me en dan laat ik ze luisteren naar de Reel Big Fish cover ^^

61. Sex, drugs, and rock ’n roll, you dig?
Overrated.

62. Do you cook to music?
Mja.

63. Do you sing in the toilet?
Toilet = badkamer.

2 Reacties op “Lying motionless inside a dream.

Geef een reactie

