We’re all telling the truth, then we learn how to lie.

Radiohead – 2+2=5

Ik ben om. Hello Kitty is lief. En daarom koch ik dit spiegeltje, naast het feit dat het handig is bij het lenzen indoen. Alleen is de mijne turkoois, in plaats van roze.

Hello Kitty spiegeltje

Ook ben ik vandaag gestart met mijn Day Zero Project. In het kader daarvan kocht ik ook èèèèìndelijk een nieuwe korte broek. En ik schoonde m’n MSN lijst op ^^

Vanavond Grey’s Anatomy! Volgens Marieke is het de laatste aflevering van het seizoen ): Maar eerst nog maar even verder lezen in de dissertatie waarover Yvonne & ik een presentatie moeten houden. Ook wel nuttig. Plus dat m’n toetsenbord het leuk vindt om steeds te haperen en dat dus niet echt prettig typt. Hmm. Batterijen zijn vast bijna leeg .____.

Peace.

Geef een reactie

