It’s all uphill, you’ve gotta climb.

Blood Red Shoes –Β  I Wish I Was Someone Better

M’n oude bibliotheek is gesloopt. Ik had de beginfase van het slopen al gezien, toen ik vorig weekend langsfietste. Dat zag er best wel bruut uit; een bulldozerachtig gevaarte racete gewoon een muur omver. Maar nu is alles dus nog een stuk platter.

Het is best wel vreemd, want hoewel onze nieuwe bieb er nu al een jaar of vijf is, denk ik bij ‘de bieb’ altijd nog aan de oude. Die heeft blijkbaar een onuitwisbare indruk op mij als kind gemaakt..

Tot zover mijn sentimentele overpeinzingen. Ik zie dat Tim’s examen Natuurkunde net af is gelopen, dus ik zal ‘m eens even smsen over vanavond ^^ Ow, en ik luister Learn to Hate van Silverchair, dat is lang geleden O.o

Peace (:

Geef een reactie

