You just stand there and stare as my world divides.

Coldplay – Death And All His Friends

Paardgerelateerde opsomming:

  • Shetlander Snuitje, van de manege, heeft een veulentje gekregen! Het is ongeveer 15 centimeter groter dan de gemiddeld kat en het is SCHATTIG! :3 Ongelofelijk, zo schattig. Ieniemienie hoefjes, ieniemienie neusgaatjes, eenoooorme vacht en een schattig brilletje om z’n schattige ieniemienie heel erg nieuwsgierige oogjes. Het was dat er zoveel mensen omheen stonden, anders had ik ‘m meegenomen in m’n fietstas.
  • Mama Snuitje heeft ondertussen haar oermoederinstinct flink geactiveerd, elk paard dat ook maar íéts te dichtbij komt, krijgt haar dreigende kont te zien. Het waarschuwende gesnuif en de oren die plat in de nek gaan liggen, zijn trouwens ook redelijk intimiderend.
  • Igor was hoogst gefascineerd door het veulentje :P Hij liep elke keer bijna een nekfractuur op, om maar zolang mogelijk te blijven staren naar het beestje. En bij het uitstappen bleef hij er ook steeds staan. Schattig ^^ Hij zou vast een hele toegewijde vader zijn geweest.
  • We reden gisteren met z’n negenen in de les, inclusief twee hyperactieve Friezen O.o Gelukkig reden we in buitenbak, die heel groot is.
  • We gingen een in-uitje springen, met een steilsprong erachter aan. Tussen het in-uitje moest maar één galopsprong. In principe een makkie voor Igor, maar hij vertraagde ontzettend boven het in-uitje, waardoor hij bij de laatste sprong steeds heel erg moest rekken. En ik kon ‘m steeds maar niet in draf de hindernis laten inkomen.. Hij bleef maar in galop aanspringen, waardoor het in-uitje als een overactieve skippybal aanvoelde >.< Niet geheel succesvol dus ^^’

Niet-paardgerelateerde opsomming:

  • Ik houd van de FAQ van Last.fm. Want het is een FAQ die z’n werk goed doet en ervoor zorgt dat ik weer kan scrobbelen, zelfs met Winamp ^^
  • Ik kan alweer een doel van m’n Day Zero lijst afstrepen. Of nouja, bijna. Ik heb vanochtend m’n kast opgeruimd, kledingstukken weggegooid, kledingstukken aan Franka gegeven en ik ga een paar dingen proberen te verkopen op Marktplaats, denk ik. Ik bezet nu nog maar twee van de planken, terwijl ik er eerst drie gebruikte ^^ Nu alleen nog even m’n kleding in Groningen sorteren.
  • De schapen van Esther zijn geschoren. Ik vind dat eerst altijd zo’n triest gezicht.. ze zien er zo schonkig uit. Is ‘schonkig’ wel een normaal Nederlands woord? Ah: ‘SCHONKIG – met grove beenderen, zwaar van bot, bonkig, bottig, mager zonder vlees, benig’. Ja dus.
  • Ik vind Gives You Hell van All-American Rejects eigenlijk een heel erg leuk nummer (:
  • Er komen toch nog koolmeesjes in het hokje aan ons huis! Eerst leek het er niet op, wat jammer was, want meestal is het als eerste bezet. Maar nu is er blijkbaar sprake te zijn van een tweede leg ofzo (‘:
  • Ik heb toch maar eens de nieuwe versie van MSN gedownload. Meh. Dat is wennen .___.
  • Nu ga ik een taart bakken. Voor de geïnteresseerden: biscuitgebak, met aardbeienjam als vulling.
  • Peace!
4 Reacties op “You just stand there and stare as my world divides.

  1. [Shetlanderveulenhyperheid]Heeft Snuitje een VEULEN!? OMG DAT IS ZO COOOL! Ik wil hem zien! Want Shetlanderveulens zijn echt vet schattig! Vooral als ze zo ieniemienie zijn… en aangezien Snuitje al ieniemienie is, moet veulen wel heel ieniemienie zijn :DDD [/Shetlanderveulenhyperheid]

    En ik vind Gives You Hell ook wel een leuk nummer. En de clip is ook leuk ^^ Eigenlijk vind ik All-American Rejects sowieso wel leuk denk ik..

Geef een reactie

