Well, I could be boarding an aircraft.

The Alan Parons Project – Time

*BOUNCE*

Vandaag was is leuk! ’s Ochtends had ik het ‘Aan de haal met taal’ congres, wat inhield dat iedereen zijn presentaties voor het college Taalvaardigheidsontwikkeling moest houden. En Yvonne en ik rockten (H) Eh.. ja.. het ging goed dus.. you get the point. Conclusie van die ochtend: vier uur presentaties achter elkaar aanhoren en ondertussen in de stress zitten over je eigen presentatie en de beoordelingsformulieren die je in moet vullen, is vrij slopend. Gelukkig was er appeltaart voor de liefhebbers, om het leed te verzachten ^^

Daarna fietste ik naar het museum, want daar had ik afgesproken met tante Rinske. We gingen samen lunchen (want ik vindΒ  ‘lunchen’ altijd zo heerlijk elitair klinken) bij Bagels&Beans. Daarna gingen we naar Simon LΓ©velt, om lekkere thee en nougat te kopen. Ik houd van die winkel. Ik kreeg van tante Rinske ook Iittala servies :D Een veelkleurige Origo schaal, met prachtige streepjes en nog een witte Teema mok <33 Die in het Fins ‘Teema muki valkoinen’ heet. Een ieder die mij een beetje kent, weet dat ik heel gelukkig word van Iittala (;

We hebben ons in de winkel ook nog even vergaapt aan de prachtige en loeidure vazen. Ooit word ik de eigenares van zo’n vaas. Echt waar. Het Groninger Museum was het volgende doel, waar een tentoonstelling rond Cubaanse kunst in volle gang was. Ik moet bekennen dat de meest schilderijen en foto’s me niet zo aanspraken.. maar gelukkig was er nog de tentoonstelling van DaniΓ«lle Kwaaitaal ^^ We hebben een tijd naar psychedelische, sterk vergrote waterbeelden gekeken, waarna we thee gingen drinken en taart gingen eten. Conclusie van die middag: ik ben echt gruwelijk verwend xD

Peace!

PS. Ik heb mijn eigen tijdzone: de Margiaanse tijdzone. “Want ik ben zo awesome dat ik mn eigen tijdzone heb!” (H)
PPS. Het is best gek als je trapper + as opeens van je fiets afbreken.. Gelukkig heb ik nu weer een fiets met twee trappers, dat fietst wel zo prettig ^^

Een Reactie op “Well, I could be boarding an aircraft.

Geef een reactie

