We’ve seen the nightmare of the lies that you speak.

Stream of Passion – In The End

Bwuh. Mijn mp3-speler is op één of andere onverklaarbare manier volledig gewist. En met volledig bedoel ik ook écht volledig. Niets is van de ruim 4500 nummers en de enkele foto’s die er op stonden overgebleven. En dat terwijl ik ‘m net helemaal had geupdate en een Roskilde en Lowlands playlist had gemaakt )’: Eén geluk is dat ik veel muziek op m’n computer had gezet, dus dat kan ik gelukkig weer overzetten, maar dat is wel een heel project.

*baalt*

Toch is er ook blij muzieknieuws, want toen ik thuiskwam, lag er een pakje voor me klaar. Nu kan ik luisteren naar het nieuwe album van Stream of Passion, dat 29 mei is uitgekomen. De cd heet The Flame Within en op het eerste gezicht heeft het nogal ‘cliché’ titels: In The End, Now Or Never, Run Away, Games We Play, Street Spirit, All I Know.. Die op één na laatste is overigens een cover van het bekende Street Spirit van Radiohead. Ik ben benieuwd wat ze ervan hebben gemaakt ^^ Daarnaast moet ik zeggen dat ik het artwork erg mooi vind.. en dat is eigenlijk alles wat ik er tot nu toe over kan zeggen. Mocht je alvast het oordeel van iemand anders dan mij willen lezen, klik dan hier.

Peace.

Een Reactie op “We’ve seen the nightmare of the lies that you speak.

  1. Ah… vandaar dat je MP3-speler nog hier lag (in Groningen dus)…
    Klote :\ Nou ja, gelukkig heb je het meeste nog op je pc..

    Ben benieuwd naar die cd… moet ik ook maar even gaan downloaden/van je rippen..

Geef een reactie

