Somewhere, someone has turned my thoughts into nightmares.

Stream of Passion – Now Or Never

Ik nam een camera mee naar de manege, om het überschattige veulentje van Snuitje te fotograferen. En Igor. Maar Igor blijkt niet zo fotogeniek te zijn. Die is meer geïnteresseerd in eten, vooral in het eten van de camera, waardoor er nogal wat wazige foto’s met een neusgat en snorharen zijn gemaakt..

Ow, en in het kader van mijn Day Zero Project, heb ik vandaag een broodjeskrans gebakken (normaliter bak ik ook bijna altijd iets op zaterdag, mdtz). De krans is van witbrood, gevuld met onder andere gember, hazelnoten, sukade en een beetje rum. Als ze afgekoeld zijn, zal ik er nog een glazuurlaagje overheen gieten en dan.. proeven! ^^

Peace!

5 Reacties op “Somewhere, someone has turned my thoughts into nightmares.

Geef een reactie

