Morning’s here, I must have failed.

Dream Theater – Forsaken

Geachte docent,

graag informeer ik naar de voortgang van de plaatsing van de tentamencijfers Taalvaardigheidsontwikkeling op Nestor. De dag is inmiddels al dermate gevorderd, dat ik het met geen mogelijkheid meer ‘ochtend’ zou kunnen noemen en mijn ongeduld viert hoogtij. Ik begin zelfs al te twijfelen aan mijn waarnemingsvermogen. Desondanks meen ik mij te herinneren dat u ‘Morgenochtend, echt waar. Beloofd!’ zei gistermiddag.

Misschien is het kinderachtig, maar het constant herhalen van de inlogprocedure op Nestor (om mijn F5-knop wat rust te geven), het werpen van een verwachtingsvolle blik, om vervolgens teleurgesteld te worden, is niet bevorderlijk voor mijn concentratie. Terwijl het concentratievermogen, juist in deze moeilijke tijden, de hoogste prioriteit heeft.

Ik vraag u daarom vriendelijk de resultaten bekend te maken, zodat ik (en met mij waarschijnlijk vele studiegenoten) mij weer vol overgave op mijn leerwerk kan storten.

Een Reactie op “Morning’s here, I must have failed.

Geef een reactie

