I’ve got some fine reasons to get out of here.

Steven Wilson – No Twilight Within the Courts of the Sun

Beste studenten,

[…] Morgen zijn ook de presentatiecijfers beschikbaar en … de cijfers voor de 2e deeltoets.

Mvg, Kees de Glopper

Daarnaast

  • vraag ik me nog steeds af waarom ik niet eerder naar Insurgentes ben gaan luisteren.
  • heb ik net Het huis met de zwarte vlinders van Leena Lander uitgelezen en ben ik aangenaam verrast. À la Renate Dorrestein, altijd fijn.
  • bespeur ik een overmatige consumptie van Middagmix thee.

Peace.

2 Reacties op “I’ve got some fine reasons to get out of here.

  1. @Kees de Glopper: Trage knurft >.< Maar oke, nu weet je waar je aan toe bent..

    @Insurgentes: JA IK OOK! Ik zou het al steeds downloaden maar ik vergat het steeds…Toen ik zag dat jij het luisterde herinnerde ik me dat weer en ging ik het eindelijk ook echt doen… Maar hoe het ook zij, klinkt goed ^^

Geef een reactie

