The moonlight licked the face of danger.

Slipknot – Child of Burning Time

Houd je vast, want dit belooft NU AL een awesome post te worden.

Want. Spongebob Lego, gefunden durch Marieke! Aber natürlich.

Dan dit. ‘Dit’ just made my day =D Het is zó modern-age-new-age-hippie-verantwoord!

En dan is er nog deze. Die zorgde ervoor dat ik 5 minuten lachend naar m’n scherm zat te staren. Geloof me, dat komt niet zo vaak voor.  (Eigenlijk wel, want ik schijn zelfs op commando te kunnen lachen, maar dat even ter zijde) En toen ik zonet terug fietste van m’n faculteit, moest ik er alweer om lachen. Vorm daarbij even het beeld van een maniakaal grinnikende Margje op een fiets, ja?, die daarna bijna word overreden door een vrachtwagen.

Peace.

2 Reacties op “The moonlight licked the face of danger.

Geef een reactie

