I don’t want to battle from beginning to end.

VA

KAN

TIE

!!!

Ennnnnnnn.. nog een keer!

VA

KAN

TIE

!!!!

Hoera. (: Vandaag maakten Marieke en ik onze laatste tentamens. Ik ruimde tevens m’n kamer op, bracht een enorme stapel boeken terug naar de LB (Baliemevrouw: “Is dit Γ‘llemaal voor ons?”), kocht een aluminium pannenset, was even erg bang dat ik me niet voor het betreffende tentamen in had geschreven, bleek dat toch te hebben gedaan, kwam Franne tegen bij de bushalte, verbaasde me over de soepele reis langs knooppunt Joure, at, pakte tassen uit en dan is het zo ongeveer nu.

Nu wacht ik op Tim. Ik noem het interactief wachten, want ik wacht eigenlijk niet echt. Ik ben volop bezig met het stimuleren van mijn after-tentamen-tic (lees: Progress wordt gestalkt), het opzoeken van recepten en voorkom zo nu en dan een botsing met een hommel.

YAYZ! Nog maar 5 dagen tot Roskilde! Ik ben er bijna helemaal klaar voor (H)

Peace ^^

3 Reacties op “I don’t want to battle from beginning to end.

Geef een reactie

