And your eyes will be my guide.

Vandaag gingen Tim en ik een poging doen om een doel van m’n Day Zero lijstje af te kunnen strepen. We gingen namelijk, ik citeer, “56. Zelf bonbons maken met de vormpjes die al eeuwen in onze kelderkast liggen.”

We kozen een recept, kochten bergen verschillende soorten chocolade en gingen aan de slag met pannetjes water, noten en drank. En hoewel ik eerst behoorlijk teleurgesteld was over het resultaat (Margje = hoge eisen), moet ik eerlijk bekennen dat ze er qua smaak zeker mogen zijn (: Alleen hebben we de vormpjes niet gebruikt.. In principe is het doel dus nog niet voltooid, wat betekent dat ik het nog eens ga proberen, nu met vormpjes.

Overigens, we haalden ook een pakketje op waarin Black Clouds & Silver Linings (voor de onwetenden: HET NIEUWE ALBUM VAN DREAM THEATER!) op! Het is een schande, maar ik heb ‘m nog steeds maar 1 keer geluisterd. Maar van die ene keer werd ik al wel bijzonder blij (:

Waar je al niet terecht kunt komen dankzij reclame onderaan MSN-schermpjes: design je eigen Labello!

Iemand trouwens suggesties voor doel #48 en #49 van m’n Day Zero lijst? (Respectievelijk: “10 films kijken die ik, volgens andere mensen, gezien MOET hebben (Knowing, Left Luggage, Lady en de Vagebond).” en “10 boeken lezen die ik, volgens andere mensen, gelezen MOET hebben (wordt gespecificeerd).”)

Peace!

Geef een reactie

