The sun is a lightbulb, a candle’s a treat.

Opeth – Windowpane

Momenteel denk ik na over:

  • waarom wespen zo zwaar agressief reageren
  • of het zal gaan regenen of niet en ik naar binnen moet, ja of te nee
  • het concert dat AFI 26 augustus gaat geven en of ik daar heen zal gaan
  • mijn banksaldo
  • dat ik misschien toch wel naar paardrijden had gekund
  • het straatfestival in Joure, erheen of niet
  • of ik een yoghurt zomervruchtentaart of een gewone zomervruchtentaart ga bakken
  • dat ik weer meer moet werken aan m’n Day Zero lijst
  • alle mensen die aan het strand zitten
  • het eventuele verven van m’n haar
  • waarom Esther’s auto voor haar huis stond, maar er niemand was
  • waarom vlinders maar één dag leven
  • of we bijna gaan eten
  • dat m’n accu bijna leeg is

Peace.

Een Reactie op “The sun is a lightbulb, a candle’s a treat.

Geef een reactie

