Maybe you believe that she was made of gold.

Oasis – Bag It Up

Cool! Volgens Google is er vanavond/vannacht een Perseïden meteorenzwerm op komst! Tussen 23:00 en 05:00 zijn er misschien wel dertig vallende sterren per uur te zien :3 (Deze meteorenzwerm verklaart, denk ik, ook meteen waarom ik vorig jaar in augustus een vallende ster zag. Ik bedoel, normaal zie ik die dingen nooit.) En het beste is dus ook nog dat je ze gewoon met je blote oog kunt zien :D

Trouwens, ik kreeg van m’n moeder een abonnement op het tijdschrift Onze Taal ^^ Op de laatste pagina is de rubriek ‘Ruggespraak’; allemaal kromme zinnen uit bijvoorbeeld kranten, die mensen hebben ingestuurd. Ik heb de pagina even gescand, want sommige zinnen zijn echt hilarisch (‘:

Peace!

Onze Taal

5 Reacties op “Maybe you believe that she was made of gold.

    • Mweh, we hadden bezoek, dus ik heb niet echt de kans gehad om te kijken.. ): Ik heb nog wel even naar de lucht gestaard om een uur of één, maar ik zag niet zoveel. Dat zou kunnen komen door vermoeidheid, of door het feit dat ik m’n bril op had en m’n ogen nog niet helemaal geacclimatiseerd waren..

Geef een reactie

