Last chance to evacuate planet earth before it is recycled.

Porcupine Tree – So Called Friend

Ik vind dat ik wel weer eens een update rond mijn Day Zero bezigheden mag geven. Op één of andere manier heb ik dat nogal verwaarloosd in de vakantie, terwijl mij dat eerst het  perfecte tijdstip leek om veel doelen te voltooien.

  • Ik heb veel doelen gespecificeerder opgesteld, door middel van een tijdslimiet. Dat is verder niet heel interessant, behalve voor mij.
  • Het goede nieuws is dat ik doel 1, 23, 26, 56 en 70 (water drinken, afspraken noteren, activiteitenlijstje maken, bonbons maken en schoenen kopen) heb voltooid (:
  • Het slechte nieuws is dat ik doel 18 (8 voor Mod. Ned. Ltk. halen) niet heb voltooid. Dat gaat me ook niet meer lukken, aangezien ik het vak heb afgerond met een 7. Daar komt nog een ander, nieuw doel voor in de plaats.
  • Volgens doel 98 moet ik €1 doneren aan een goed doel, per onvoltooid doel van mijn lijst. Ondertussen heb ik drie doelen niet in één keer kunnen voltooien en lukt 18 sowieso niet meer. Tussenstand is dus €4.
  • Om weer wat actiever te worden heb ik verschillende doelen schuingedrukt gezet, in een ultieme poging om deze vakantie meer te voltooien. Zie lijst voor meer details.
  • Ten slotte staan er ook nog twee nieuwkomers in de lijst: 60. Kattenkoekjes maken en 61. Mojito’s maken en drinken. De eerste ter vervanging van de batterijoplader, de tweede om voor 102 doelen te zorgen (:
Elp de Cavia <3

Elp de Cavia <3

Geef een reactie

