Humanity is a deer in the headlights.

Spinnerette – The Walking Dead

Vandaag was m’n OV weer geldig en was ik nog steeds op zoek naar die éne DC’s. Daarom besloot ik impulsief om te gaan shoppen in Sneek, want Sneek is leuk. Uiteindelijk kocht ik geen schoenen, maar sokken (Hema <3) en veters.. Ook heb ik nog ruim een kwartier met een meisje van Artsen Zonder Grenzen gesproken en ben ik nu voor een halfjaar donateur (: Dat geeft me wel een goed gevoel.

Ook heb ik last van iets dat ik maar zal omschrijven als Lowlandskriebels. Wat neem ik mee? Wat heb ik allemaal nog of al? Wat moet ik allemaal nog aanschaffen, vooral op het gebied van voedsel? Ik heb zonet ook het blokkenschema bestudeerd en ben nu al helemaal aan het freaken omdat mijn muzieksmaak voor onmogelijke dilemma’s zorgt. Opeth/Spinnerette, Kaiser Chiefs/Fever Ray, Snoop Dogg/Little Boots/Rolo Tomassi, Arctic Monkeys/Hanggai.. AAAAHHH!

*haalt diep adem*

Hoe dan ook, het gaat (vast) awesome worden. Eerst even een rondje fietsen met m’n moeder, want het is prachtig fietsweer.

Peace!

Geef een reactie

