Go ahead and smash it on the floor.

Arctic Monkeys – My Propeller

YAY!MORGENLOWLANDS!:D

(Bijna) alles is gepakt, het geld is geteld en de stemming is uitgelaten.

Daarnaast heb ik besloten dat alternatieve PokΓ©mon karakters behoorlijk cool kunnen zijn. Gotta catch ‘em all! (en lees ook vooral de comments)

Peace!

PS. En omgwtf ik besef me nu opeens hoe GIGANTISCH Potion Approaching van Arctic Monkeys lijkt op Very Ape van Nirvana. Ik ben er nog niet over uit of ik dat positief of negatief moet vinden.

Geef een reactie

