I always hoped that I’d learn how to fly.

Mijn Lowlandsverslag laat nog even op zich wachten, aangezien mijn dag voor vandaag al volgepland is. Vanochtend ben ik bezig geweest met het sorteren en afstoffen van mijn enorme tijdschriftvoorraad, die vooral uit stokoude Penny’s bestaat. Penny is zo’n jongemeisjesblad, speciaal voor de paardengekke jonge meisjes. Vroeger (hetzij nu in mindere mate) was ik zo’n meisje en ooit kreeg ik een hele stapel Penny’s van mijn ooit-ook-paardegekke-buurmeisje. Daarna zeurde ik net zo lang bij mijn ouders om een abonnement en voilà: twee dozen vol paardenstrips.

Heel lang hebben die dozen, wegens sentimentele redenen, op mijn kamer gestaan, maar vandaag vond ik dat daar een einde aan moest komen. Dus nu ligt mijn kamer vol met op jaargang gesorteerde stapels bladen, klaar om op een ordelijke manier op de foto te worden gezet en daarna een carrièremove naar Marktplaats te maken. Want misschien kan ik er een ander paardengek meisje van een jaar of tien nog blij mee maken. Of misschien zijn sommige exemplaren onderhand wel collector’s items; zo ben ik in het bezit van één van de eerste nummers uit 1981 (!)

Zoveel ongeveer

Maar nu ga ik me klaarmaken om af te reizen naar Amsterdam, voor een concert van AFI in de Melkweg, samen met Anne en Ida. Portemonnee? Check. Ticket? Check. AFI, here I come!

Peace!

4 Reacties op “I always hoped that I’d learn how to fly.

    • Hehe xD Nouja, mocht je die teleurstelling nog in willen halen, ik heb hier nog een stuk of 180 Penny’s liggen, die je gerust mag lezen xP

      En jaaa, AFI <3 (ik was zo vastbesloten om meteen te checken welk nummer het nou was, maar in plaats daarvan viel ik in slaap op de bank..)

  1. Woh, ik sliep pas om 1 uur ‘snachts :s Maar ik kon ook niet meteen checken omdat ik eerst naar Groningen moest om schoolsh$$ te regelen..

Geef een reactie

