The bullets you created shall be used against you.

Ik ging vandaag met m’n moeder even naar Heerenveen en toen kocht ik eindelijk een nieuwe rugtas! Mijn model is niet helemaal zoals op de site, zo heeft die van mij geen schuine vakjes. Maar wel een hele felgekleurde binnenkant en luipaardprint (wat ik eerst niet goed zag, ik dacht dat het een soort retro-bloemenprint was). Vooral de voeringkleuren vind ik cool (: Nu wordt naar college gaan nóg leuker! *grin*

Verder ben ik vandaag bezig geweest met het verplaatsen van m’n vissen in een afsluitbare ton en het schoonmaken van m’n aquarium. Morgen gaan Kulta & Arto namelijk verhuizen naar Groningen en ik wil dat alles goed gaat. Het was wel een flink karwei om al het water, grind en algenprut uit hun glazen woondoos te halen. Maar nu staat er wel een redelijk blinkend aquarium mét schoon en extra grint in de auto. Ik hoop alleen dat ik m’n visjes niet al teveel stress bezorg met de reis.. Zouden vissen eigenlijk wagenziek kunnen worden? Of zou hun evenwichtsorgaan wagen- en zeeziekproof zijn?

Nu ga ik even het geld dat ik heb verdiend met de verkoop van een aantal Ponyclubs en Penny’s overmaken naar Brooke Hospital for Animals en dan heb ik mijn goede daad van de dag ook weer gedaan (:

Peace.

PS. grind, grint het; o kleine, min of meer ronde stenen
PSS. Grind/t is eigenlijk maar een vreemd woord.

Geef een reactie

