This tranquil scene is still unbroken by the rumours in the sky.

Stream of Passion – Open Your Eyes

Yay. Na een middag, een avond en een ochtend hard werken, zijn mijn visjes Kulta & Arto dan eindelijk naar Groningen verhuisd. En ze maken het goed! Daar maakte ik me wel zorgen over. Toen ze eenmaal op m’n kamer geïnstalleerd waren en m’n moeder en ik weer naar huis reden, zag ik allemaal doemscenario’s voor me, standaard eindigend met dode vis(jes). Ik heb er zelfs nog over gedroomd. Maar gelukkig, toen ik vannochtend weer arriveerde, zwommen ze vrolijk (en hongerig!) rond. Missie geslaagd ^^

Iets anders: tijdens een college van vandaag moest ik opeens denken aan een stukje uit Taal is zeg maar echt mijn ding. In het college werd gediscussierd over de positie van het Engels als groeiende wereldtaal en wat dat aan positieve en negatieve punten mee zou brengen. Op een gegeven moment merkte de docent, na een argument van een studente, op: “Maar is dat dan heel erg erg?”

En toen dacht ik: “Hé! Dat is gek!” Waarschijnlijk was het me totaal niet opgevallen als ik het artikeltje niet had gelezen, maar dat had ik wel. En daarom vond ik zijn uiting toch maar best wel een beetje heel erg vreemd, zogezegd.

Peace!

Geef een reactie

