“Is that a.. blubbering blob monster?” “NO! It’s SUKI!”

IIEEEHH!!

Ik heb zonet mijn lange-termijn-A:TLA-marathon beรซindigd met part 4 van Sozin’s Comet gezien en nu ben ik helemaal in een OMGYAYAVATARCAPSLOCKFANGIRL-mood! Want A:TLA is awesome. En grappig, slim, leuk, wijs, lief, sarcastisch, vol actie en met mooie muziek. En ik ben ook een beetje verdrietig, want nu is het weer afgelopen. Nu zijn er geen nieuwe sarcastische opmerkingen van Sokka, wijze uitspraken van Iroh, schattige geluidjes van Momo en kickass acties van Toph meer ):

Maar ik deed wel deze test en had het volgende resultaat:

GURU
Excellent job! You’re proven yourself to be a truly valuable member of the Avatar community, full of the knowledge of all three seasons. Just remember to keep your chakras flowing and drink plenty of onion and banana juice!
You scored 92.00% of the possible points for this test.

Kaching!

EDIT: als het goed is, moet de link het nu wel doen ^^

Een Reactie op ““Is that a.. blubbering blob monster?” “NO! It’s SUKI!”

Geef een reactie

