Here comes the night train.

Muse – Muscle Museum

Check this out! Gunnerkrigg Court is een fantasy-strip, getekend door Tom Siddell, die verhaalt over de belevenissen van Antimony “Annie” Carver op haar school. Ik ben ondertussen al bij Chapter 14 beland en ben nog steeds reuze enthousiast. Ik word eigenlijk steeds enthousiaster ^^ Begin snel aan Chapter 1, want Gunnerkrigg Court is leuk, spannend, grappig, verslavend en mooi getekend (: Lees ook dit, als je wilt.

Verder heb ik eindelijk een onderwerp voor m’n literatuurverslag voor Toegepaste Taalwetenschap gevonden.. denk ik. Ik wilde het eerst over het doen en laten bij een tweetalige opvoeding doen, en dan met name toegespitst op de combinatie Fries-Nederlands. Dat vond ik een paar dagen daarna lame, dus besloot ik iets anders te zoeken, namelijk: Fries en nationalisme. Maar wegens gebrek aan wetenschappelijke bronnen en een te klein verband met tweetaligheid, besloot ik dat idee ook te laten varen. Na een middagje surfen op den internet, heb ik besloten mij te richten op het tweetalige onderwijs en dan wel het Fries-Nederlands(-Engels) onderwijs en mogelijkheden en de eventuele voor- en nadelen hiervan.

Deze leesweek is tot nu toe wel bijzonder productief. *kuch*

Peace.

Geef een reactie

