The clocks go round, they never stop.

Muse – Uprising

PAN-DA!

OH MY! Is het niet de allerschattigste pan die je ooit hebt gezien? :3

Paardrijden was overigens wel oké, we kregen voor de verandering wéér van iemand anders les, dit keer van Jacqueline. Ik heb besloten dat ik niet zo van de lesstijl van Jacqueline houd, hoewel ze verder wel aardig was. Ze kwam me ‘iets’ te autoritair over. Je mag best zeggen dat ik iets fout doe; dat wanneer mijn paard bijvoorbeeld gewoon richting hoefslag loopt, het geen wijken is, want daar ben ik me ook echt wel van bewust. Maar zeg dan ook even hoe ik het eventueel tot écht wijken zou kunnen maken, als ik op een paard zit dat nog nauwelijks enig besef van wijken heeft. Dat aspect mis ik bij zowel invalster Jacqueline als bij Tania. Maar als het goed is, krijgen we binnenkort weer van Maaike les en zij prefereert net als ik het feedback systeem (: *heeft goede hoop*

Peace.

4 Reacties op “The clocks go round, they never stop.

Geef een reactie

