Relax, and take a deep breath now.

We’re waiting, so close your eyes
Relax and take a deep breath now
Believe the lies
When you wake up we’ll all seem nice
So close your eyes
Just take another deep breath now
And fantasize
Pretend the world we’re forming
Is a paradise

Pain of Salvation – Idiocracy

Mwuh.

Ik voel me ziekig ): Ik stond vanochtend met hoofdpijn op en zoals ik al verwachtte, is het nog steeds niet over. Vorige week vrijdag voelde ik me ook al zo. Ik heb eigenlijk gewoon zin om op bed te gaan liggen en te gaan slapen tot morgenochtend, maar dat kan niet. Ik wil nog New York cheesecake maken, ik moet nog heel veel doen om m’n dossier af te maken, ik moet nog pizza halen, paardrijden, opruimen, stofzuigen, blah.

Daarom ga ik nu een paracetamol halen, thee zetten, m’n USB-stick zoeken en vol goede moed beginnen te werken aan m’n literatuurverslag. En niet teveel denken aan m’n moeder en tante Rinske die in Leeuwarden al pepernoten etend films van het Filmfestival aan het kijken zijn.

WHOOPIE! [/pogingtotenthousiasme]

4 Reacties op “Relax, and take a deep breath now.

    • Ja! Ik voel me nu overigens al een stuk beter (: Een gezellige paardrijles doet wonderen ^^ (net als de keuken voor jezelf hebben en met Damnation van Opeth op de achtergrond een taart maken, terwijl je groene thee met gember en citroen drinkt)

  1. Ow, ik heb je vast besmet… Mijn halve familie is geveld door de Mexicaanse griep en ze waren ook nog bijna allemaal op mn zusjes verjaardag afgelopen zondag.. Nou ja, beterschap dan maar :/

Geef een reactie

