They make me dream your dream.

Gisteren ging ik m’n haar verven. Of nouja, gisteren wilde ik dat m’n haar geverfd werd en ging m’n moeder aan de slag met flacons en ontwikkelemulsies.

Eerst moest m’n haar blond. Zo zag het er uit na de eerste blondeerbehandeling:

Rechts Links Boven

Don’t mind de crappy kleuren, dat komt door de webcam. Mijn trui is niet roze en m’n haar ook niet groen. Het was ook nog niet volledig blond, dus daarom een tweede behandeling:

Tweede keer Het resultaat! Rood met alu

De middelste foto in bovenstaande rij wordt misschien wel van onschatbare historische waarde, want ik had nooit gedacht m’n haar te blonderen. De volgende stap was het flesje ‘Rouge’ te openen en te gaan prutsen met aluminiumfolie. Dit werd door een gebrek aan schuifjes een licht frustratiemoment voor m’n moeder, maar ze sloeg zich er dapper doorheen! Toen zag ik er zo uit, terwijl ik verder werkte aan een opdracht over migrantentalen. Vervolgens was het tijd om het rood uit te spoelen en na het uitspoelen zag het er zo uit:

Rood Paars in laten werken Uitgespoeld

Behoorlijk rood! Daarna was het tijd om wat ‘Violet’ toe te voegen, in te laten werken en uit te spoelen. En dan het eindresultaat:

Voor Links Rechts

Taaadaaa! =D

Peace!

PS. Dankjewel, mem :3

3 Reacties op “They make me dream your dream.

  1. Owjah, zo lijkt het inderdaad wel rood (ipv donkerroze)
    Nou ja, het staat leuk in ieder geval.

    Ik moet mijn haarverfprojectje toch maar even uit de koelkast halen.. Note to self: koop blauwe/groene/paarse haarverf.

  2. Dank jullie wel ^.^

    @Anne: ik weet niet of mijn mem te leen is, ik kan eens informeren.. Ik meen trouwens ook dat Marieke’s moeder ook vrij handig is met haarverf (;

Geef een reactie

