I’m burning in the starlight.

Sonata Arctica – They Follow

Sommige mensen wisten het misschien al, maar ik heb een Finland-affectie.  Geïnspireerd door de mensen om me heen. En nu, na jaren van speculeren, brainstormen en ideeën opwerpen, is het dan eindelijk zo ver:

ik ga naar Finland!

Samen met m’n tante Rinske ga ik van 2 tot en met 8 januari bivakkeren in een cottage in Muonio, waar we verschillende activiteiten gaan ondernemen, zoals huskysleeën, paardrijden in de sneeuw en langlaufen. Daarna gaan we nog tot en met 10 januari naar Helsinki!

Het is nu echt helemaal officieel, want de vliegtickets zijn geboekt, net als de busreis en het huisje. *stuitert enthousiast*

Peace!

6 Reacties op “I’m burning in the starlight.

    • Ja! Ik ben echt heel benieuwd. Ik moet mezelf er wel steeds aan herinneren dat er geen grote, met sneeuw overdekte bossen zijn, aangezien we behoorlijk naar het noorden gaan en daar vooral toendra is. En dat er waarschijnlijk niet continu een stralende zon schijnt.

    • Ik zal kijken of er naast dikke skipakken nog plek is ^^ Misschien tante Rinske?

      Nee, het ging ook best wel snel. We speculeerden er al een hele tijd over en toen belde m’n tante me opeens erover en de dag daarna werd m’n mailbox volgemaild met vliegfabriek.nl dingen en informatie over huisjes..

Geef een reactie

