You can turn my dirty world the bright way ‘round.

Ik ben/heb:

  • het hele weekend aan het dichten en knutselen geweest.
  • voor het eerst sinds tijden weer eens een appeltaart gebakken.
  • ook voor het eerst sinds tijden weer eens ‘koekjesbrij’ – een familierecept – gemaakt. Yum!
  • weer begonnen met breien. In het nieuwe breiwinkeltje in Joure zag ik een hele leuke muts, precies waar ik al tijden naar zocht. Ik heb de wol en bijbehorend patroon gekocht en ben nu druk aan het oefenen.
  • kabelbreien aan het oefenen, wat nog niet helemaal soepel gaat. Op één of andere manier eindig ik altijd met meer steken dan ik begon. Ik ben blijkbaar een kei in (onbedoeld) meerderen.
  • me opgegeven voor een uilenexcursie door Friesland.
  • me lichtelijk zorgen aan het maken over aankomende tentamens, dossiers en interviews.

Peace.

Geef een reactie

