I’m living in lucid dreams.

Droomanalyse-experts aanwezig?

Mijn nachtelijke hersenactiviteit lijkt de laatste tijd door het fenomeen ‘dood’ te zijn beheerst. Ik moest vannacht op een expeditie door een groot bos, maar er waren meer mensen en die moest ik voor blijven. Je mocht persΓ© niet van het pad af, omdat je anders dood kon gaan, door de vage, dodelijke dreigingen die er waren. Toen gingen mensen op wilde beren jagen, om ze daarna dood in bomen te hangen. De mensen die de beren dood hadden gemaakt, werden toen ook vermoord en op gruwelijke wijze ook in bomen gehangen. Opeens was ik in m’n pake’s huis en had ik een droom die ik al vaker heb gehad. Er was belangrijke informatie voor mij en ik moest iemand bellen, maar ik wist dat wanneer ik zou bellen, degene die mij wilde vermoorden, me op kon sporen. Maar ik moest die informatie hebben. Het was al een paar keer eerder goed gegaan, in eerdere dromen, maar ik wist dat het deze keer fout zou gaan. Er slopen de hele tijd mensen rond het huis, dus ik deed de gordijnen steeds dicht, maar wilde eigenlijk ook zien wie er buiten waren. En toen werd ik gelukkig wakker.

*zucht* Behoorlijk slopend.

Peace.

2 Reacties op “I’m living in lucid dreams.

Geef een reactie

