Your unpleasent family smashed up my car.

Porcupine Tree – The Blind House

Ik realiseerde het me vandaag pas goed, maar ik ga gewoon over vier dagen al naar Finland! Ö

Ik  belde zonet nog even met m’n tante en we hebben er beide toch wel heel erg veel zin in ^^ M’n tante vroeg zich eerst af wat ze zich allemaal op de hals had gehaald, maar was nu ook enthousiast. Ze kreeg van allemaal mensen boeken mee en mutsen en een mevrouw waar ze elke dag bijlangs gaat op ronde (ze werkt bij de Thuiszorg), vraagt steeds of ze haar koffer al in heeft gepakt. Ik ben wel een beetje zenuwachtig, want onze e-tickets voor het vliegtuig zien er niet echt indrukwekkend uit en straks hebben we vertraging, of komt de bus in Kittilä niet opdagen en AAHH!

Mijn paklijst is in ieder geval al bijna klaar en ik ga straks van alles in een koffer stoppen. En daarna rest alleen nog maar dossier-, artikel-, en tentamenstress.

Het is bijna Oudjaarsdag! Dat betekent dat Esther, m’n zusje en ik weer traditioneel OLIEBOLLEN =D gaan bakken. En daarna zie ik Tim weer, want die is dan zo ongeveer wel weer uitge-LANd ^^ (hoop ik)

Nu ga ik eerst m’n zusje interviewen, want ik heb een onderwerp, een redelijk uitgewerkt plan, een interviewmodel, en een reeds geïnterviewd persoon!

Peace!

PS. Iemand overigens ervaring met hulp-bij-blaren-achtige-middelen à la Compeed of Second Skin? Ik wilde Second Skin meenemen, maar dat is in Joure nergens verkrijgbaar. Ik las op internet dat Compeed ook wel prettig is, maar dat je er dan wel Leukoplast overheen moet plakken, omdat het anders aan je sokken blijft kleven. Maar misschien zijn er nog andere opties.. Ik heb voeten die wel aardig wat kunnen hebben en neem goedzittende wandelschoenen mee, maar je weet maar nooit.

2 Reacties op “Your unpleasent family smashed up my car.

Geef een reactie

