The dog days are done, can you hear the horses?

Dream Theater – These Walls

Aangezien ik alweer bijna jarig ben (de tijd gaat snel!) en ik momenteel het gevoel heb toch over zeeΓ«n van tijd te beschikken, heb ik een lijst(je) gemaakt van attributen waar ik blij van word. Dus, mocht je mij heel graag willen verrassen met een cadeau, dan kun je hier eventueel inspiratie opdoen! Ik excuseer me alvast voor de grote hoeveelheid attributen die ik gevonden heb op internet. Internet en hebzucht gaan goed samen, vandaar.

WISHLIST!

  1. Turtle zipper pouch van The Dainty Squid:
  2. Haakpatronen van rosieok:
  3. Prints van kateendle:
  4. Prints van nedroidcomics:
  5. Een keuze uit dit assortiment.
  6. Dit T-shirt van Threadless:
  7. Dit boek:
  8. Dekbedovertrek ‘Andrea satin’ van Ikea:
  9. Etymologisch woordenboek:
  10. Iittala stuff:
  11. Een fiets:
  12. Gunnerkrigg Court: Orientation en Volume 2: Research door Tom Siddell
  13. Insurgentes van Steven Wilson:
4 Reacties op “The dog days are done, can you hear the horses?

Geef een reactie

