You know the devil’s in there, so keep one eye open.

Incubus – Blood on the Ground

Dit was ik nog helemaal vergeten te vertellen, maar op mijn verjaardag kreeg ik van mijn ouders rijles! :D Dus ben ik al druk bezig geweest met het verzamelen van informatie over Groningse rijscholen. Hopelijk kan ik over een tijdje ook tot het autorijdende deel van de Nederlandse bevolking toebehoren! (Ter zijde: is het niet vreemd dat het niet Groningense is? Of is dat helemaal niet vreemd?)

Kijk, deze foto is mooi:

Peace!

4 Reacties op “You know the devil’s in there, so keep one eye open.

  1. Dus toch! Ik zou er nog naar vragen maar ik vergat het ^^”

    Btw.. Je moet het zelf weten hoor, maar ik zou als ik jou was ECHT rijles gaan nemen in Joure of Heerenveen. Groningen is echt heel druk en al die fietsen en rare straatjes enzo.. Zelfs mn moeder (die al 25 jaar haar rijbewijs heeft) wordt nerveus van rijden door de binnenstad. Maar goed, zoals ik zei, je moet het zelf weten.

    • Ja ^^ En daar heb ik ook over nagedacht en dat was ook mijn argument, maar m’n ouders zeiden ook dat als ik nu meteen in het diepe wordt gegooid, ik ook niet bang hoef te zijn om in een stad te rijden (want zo ben ik wel). Ik neem aan dat ik niet meteen in het drukste deel van Groningen hoef te rijden..

      • Nou ja, it’s your call. Maar als je net achter het stuur zit is Heerenveen al achterlijk druk. Je moet er ook rekening mee houden dat je eerst moet leren een auto te besturen en als het dan druk om je heen is, is dat niet heel blijmakend vond ik.. Ik wil je niet demotiveren hoor, maar autorijden is als je net begint sowieso eng en ik ben meer voor het rustig beginnen en langzaam opbouwen.

        • Ik begrijp best dat het eng is en zeker als het druk om je heen is, maar dat is met alle nieuwe dingen zo. Ik zie zoveel lesauto’s in Groningen rondrijden en dat geeft me toch wel het gevoel dat het ook voor mij mogelijk moet zijn.. Misschien wordt het wel heel moeilijk en misschien doe ik er wat langer over, dat weet ik niet. Maar voor mezelf lijkt het me ook handiger wanneer ik door de week hier kan rijden, aangezien mijn weekend meestal ook redelijk vol zit en ik eigenlijk wil proberen meer dan 1 keer per week te rijden.

Geef een reactie

