A drop in the ocean.

Porcupine Tree – Russia On Ice

Laat ik beginnen door iedereen alvast een vrolijk Pasen toe te wensen!

Dan: Esther attenteerde mij op de webshop die een vriendin van haar, Yvonne, met een stel andere mensen heeft geopend. Ik heb meteen even een kijkje genomen op de Geranium. Er zijn hele leuke handwerkpakketten te koop voor originele knutsels van vilt, zoals hoedjes, tulpen en slingers. Het ziet er allemaal heel verzorgd en vooral heel gezellig uit, zonder torenhoge prijzen. Ik voel me spontaan creatief worden! Neem dus vooral een kijkje ^^

Ik zal nu nog even de laatste voorbereidingen treffen voor onze semi Paasbrunch morgen in Groningen, zodat m’n ouders Tims kamer kunnen bewonderen (en m’n vader gaten in muren kan boren).

Peace!

Geef een reactie

