Just keep that optimism to yourself.

Reel Big Fish – Talkin’ Bout a Revolution

NIEUW! Mijn haar au naturel, gecombineerd met de kleuren van de regenboog! Zes flitsende kleuren die van mijn hoofd afspatten. Dat ziet er zo uit:


M’n haar zit een beetje vreemd, doordat ik er net Care & Repair crème in had gesmeerd. *preventieve defensieve reactie*

Kun je nu niet wachten en wil je van je saaie haarkleur af? Ben je het zat dat mensen je uitlachen omdat je maar één onopvallende coupe-kleur hebt? Dat kan! Bel binnen vijf minuten 0900-TELSELL en–

–voor de mensen die hierin zijn geïnteresseerd: ik heb blondeerpoeder en peroxidecrème van een kapperswinkel aan de Nieuwe Ebbingestraat gebruikt voor blonderen van mijn haar. Dat werkte perfect, ware het niet dat de restjes rozerood erg hardnekkig waren. Daarnaast heb ik de kleuren Rouge, Yellow, Tropical Green, Coral Blue en Violet van Stargazer gebruikt. De oranje kleur is een mix van Rouge en Yellow en hoewel op de verpakking staat dat de kleuren mengbaar zijn, ben ik niet van plan het nog eens te proberen. Tijdens het intrekken begon de kleur te schiften en bij het uitspoelen werd het resultaat niet mooi gelijkmatig oranje.

Maar wacht… Er is meer!

[/TelSell]

Peace!

4 Reacties op “Just keep that optimism to yourself.

  1. En wordt er nou met geen woord gerept over het feit dat ik al dat werk heb moeten doen? :P
    Enneeehh, aangezien niemand die ons over het winkeltje vertelde wist hoe het winkeltje nou precies heette, het is de HH-Haarmode. kijk, dit is een streetview-linkje. Ze zitten er alleen nog niet zo lang, want blijkbaar hadden ze toen het pand nog niet.
    http://maps.google.com/maps?hl=nl&q=nieuwe+ebbingestraat+groningen+maps&lr=&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=Nieuwe+Ebbingestraat,+Groningen,+Nederland&ei=jkW-S42YGMursAac0-XrBQ&sa=X&oi=geocode_result&ct=title&resnum=1&ved=0CAcQ8gEwAA

  2. Ik had het al gezegd, maar het is leuk ^^

    Mijn haar moet nooodig ook weer kleur, de kleurtjes zijn al uitgezocht en staan al maaanden op een verlanglijstje ergens, maar ja.. Eerst even klaar zijn met het onderzoek, want ik moet mn interviewpersonen maar niet al te veel choqueren :P

Geef een reactie

