Share some milk and cookies.

Soundgarden – Superunknown

Het was Pasen! En op zondag kwamen mijn ouders Tims kamer bewonderen en had ik een heleboel eten gemaakt. Dat zag er zo uit:

Na het eten van cheesecake en het drinken van thee en koffie, ging m’n vader wat gaten in muren en kasten boren. Nu hangt mijn houten rendier uit Finland eindelijk prominent aan mijn kast! Volgens Tim moet ik er nog eentje, misschien gaan ze dan praten, zoals de Jägermeisterrendierenhoofden aan de wand doen..

Daarnaast richtte iedereen zich op onze nieuwe combi-magnetron, die tijdelijk op ons aanrecht nogal veel plaats in stond te nemen. Het plan was om hem aan de muur te bevestigen, om zo meer ruimte op het aanrecht te creeëren, maar er was eigenlijk geen goede plek te bedenken. Gelukkig kwam mijn moeder met de perfecte oplossing – na jaren ervaring met kleine keukens in kleine huizen, maar wel met veel spul! Combi-magnetron blijft staan waar ie staat, wij stoppen onze afwas gewoon in een kastje, dat staat ook nog eens opgeruimd (:

Hierna storten we ons op de bergen voedsel die we hadden; wat verrassend snel en grondig gebeurde. Na een stadswandeling (die calorieën moeten toch verbrand worden) en een kop soep gingen m’n ouders weer naar huis. Ik vond het een heel gezellige dag, ondanks het feit dat Esther en tante Rinske waren verhinderd.

Gisteren kwam mijn vader ons nieuwe bed brengen. Ik schrok wel even, want het bed is twintig centimeter breder dan op Marktplaats stond aangegeven. Blijkbaar had de verkoper niet goed gemeten/zich vergist en kwamen hij en m’n vader daar pas bij het inladen van het bed achter. Mannen… Ofzo. Maar, het naar boven slepen ging smooth, het bed staat nu en het slaapt prima. Hoera!

Tenslotte: met hulp van Tim (vielen Dank!) is mijn haar grondig geblondeerd en daarna in zes kleuren van de regenboog geverfd! Afgezien van het feit dat mijn haar momenteel een beetje dodig is en regelmatig een vitamineboost nodig heeft, is het resultaat alle moeite zeker waard! Foto(‘s) volgen nog ^^

Peace.

Geef een reactie

