Odd looks from the mothers of the devil’s own.

Zoveel schattigheid op Emmy’s LJ!

Daarnaast was ik woensdag samen met 59.999 andere mensen in het Stadspark van Groningen, om Bevrijdingsdag te vieren op het Bevrijdingsfestival. Ik at churros, dronk Smirnoff Ice, luisterde naar brute metalklanken en Guus Meeuwis, deed De Wave van de Vrijheid, zat in de zon en vond m’n fiets ook weer terug tussen de stapels andere rijwielen. Er waren twee meisjes die vonden dat het achterste deel van m’nĀ  haar goud geverfd moest worden, want dan had ik een pot met goud aan het einde van de regenboog. Pas nu dringt daarvan de tamelijke genialiteit tot mij door. Vage zin.

Morgen kan ik eindelijk weer paardrijden!

Peace.

2 Reacties op “Odd looks from the mothers of the devil’s own.

Geef een reactie

