She’s got her little book of conspiracies right in her hand.

Ik zit momenteel (nog steeds) in een drukke periode vol tentamens en verslagen, maar vandaag had ik even een relaxdag. ’s Ochtends was er een reunie van de Soosz, vanwege de sloop van het Fedde Schurerplein. Rond half 11 stapte ik op de fiets, om voor het eerst sinds tijden de route te fietsen die ik jaren heb gefietst. Toen ik aankwam, was het al behoorlijk druk in de Soosz. Een aantal nieuwe mensen, een groter aantal oude bekenden. Na het naarbinnen werken van wat cake, taart, thee en drop besloten Tim en ik een rondje door de school te lopen. We hebben elk lokaal even bezocht en vaak geconcludeerd dat er meestal niets was veranderd. Het is best wel gek om altijd te denken dat alles gaat veranderen, zodra jij er weg bent. Na een foto gingen we weer even terug naar de Soosz, aanschouwden een spannend potje tafelvoetbal tussen Marijn en Arnout en toen was het tijd om te vertrekken.

Samen met Tim en Marijn ging ik nog even de stad in, aten we een Subwaybroodje, keken we naar koptelefoons en de eerste bioplastictelefoon, kocht ik nagellak en zonnebrand en aten we tenslotte een ijsje. Ow, en we zagen Franka en Lisanne tig keer rondlopen, want die hadden een meet. Daarna fietste ik weer naar huis, wat een leuk tochtje was, vooral door het mooie weer. Thuis gingen we voor het eerst dit jaar buiten eten; altijd een blij moment. En we aten ook nog eens asperges! M’n moeder had de oppas bij Esther en René – Jolanda – uitgenodigd om te blijven eten en dat was ook heel gezellig. Nu zit ik nog lekker buiten in de tuin, terwijl Timo en Teun een beetje rondstruinen.

Wat een fijne dag (:

Nu moet ik eerst de acculader halen.

Peace.

Geef een reactie

