You’ve been hanging with the unloved kids.

AFI – Silver and Cold

First things first: giveaway @ The Dainty Squid! :D Ik zou het heel leuk vinden om te winnen, want de sweaters van MungoCrafts zijn supermooi (: Neem vooral een kijkje!

Dan: gisteren ben ik op kraamvisite geweest bij de nieuwste kat van buurvrouw Esther en buurman René. Na een soepelverlopende bevalling is Silke de trotse moeder van vijf kindjes! Dat vraagt natuurlijk om vertederende foto’s van BABYKATJES! :3 Hier waren ze nog maar net een dag oud:

<333333333xoneindig

Zijn ze niet geweldig schattig en lief? Zulke kleine pootjes en staartjes en oortjes en en en en! Ik zeg trouwens wel “klein”, maar ik vond ze verrassend groot voor het feit dat ze nog maar een dag oud waren. Ik verbaas me erover dat het allemaal in de buik van Silke paste.. Ze was ook wel kogelrond. De kleintjes kunnen nog niet lopen, ze schuiven een beetje vooruit, netals schildpadjes. Heel lief. Ik heb ook nog twee filmpjes gemaakt, maar WordPress laat me alleen bestanden als .jpg en .png uploaden >.< Anyway, toen ik filmde begonnen de kleintjes net onrustig te worden en wilden ze weer gaan drinken. Ze krioelden over elkaar en onder elkaar door en piepten! Vooral de cyperse maakte een heel kabaal en klom op z’n moeders hoofd. Die veegde ‘m elke keer weer geduldig weg met haar poot.. Ik kan niet wachten totdat ze hun oogjes open hebben en rond gaan stuiteren!

Peace!

Een Reactie op “You’ve been hanging with the unloved kids.

Geef een reactie

