If you open your heart, come with us and we’ll take you away.

The Feeling – Spare Me

Wat is het heerlijk weer. Ik zit lekker voor in de tuin. M’n vader sproeit de tuin, waardoor er steeds een waas van hele kleine druppeltjes op het scherm komt, maar dat terzijde. Dit weekend was heerlijk lui en toch ook actief! Zaterdag had gingen m’n moeder naar m’n tante in Oudemirdum, die daar in het vakantiehuisje Heidebou zat. Zo ongeveer mijn meest favoriete plek evaaah. Dus ik ging mee. En het was leuk, want het was mooi weer. We hebben gefietst en uitgebreid geshopt in Balk en daarna heerlijk gekookt. Het is er zo fijn, midden in het bos. En natuurlijk heb ik tante Rinske’s kat Swin flink geknuffeld. Hij is zo schattig!

Vandaag besloot ik om vroeg te beginnen met een nieuw scriptiehoofdstuk. Ik was m’n USB-stick vergeten (en nog meer dingen – verstrooidheid ten top) waar alles opstond, dus moest ik weer opnieuw aan m’n hoofdstuk beginnen. Het werkte een beetje lastig zonder context, maar uiteindelijk kon ik halverwege de middag tevreden afsluiten. Daarna heb ik heerlijk geluierd in de schaduw en bij gebrek aan ander leesvoer – anders doe ik het hele weekend alleen maar aan recreatief lezen – herlees ik Harry Potter en de Gevange van Azkaban nog maar eens voor de 4658763e keer (: [/HPnerd]

Ondertussen moet ik eigenlijk op zoek naar een nieuwe telefoon, maar er is zoveeeeeeeeel.. ): Iemand een suggestie?

Peace!

Geef een reactie

