Vroemmm.

Naast alle treurig- en triestheid rondom het verliezen van het WK voetbal, is er ook blijheid en blijdschap. Ik heb namelijk vanochtend mijn rijbewijs gehaald!! Yay. Het was de tweede keer dat ik examen moest doen en deze keer ging het (logischerwijs) veel beter. Ook was m’n examinator een stuk aardiger. Het was een toffe peer. Ha. Ik hoefde niet eens te parkeren! *zucht van verlichting*

De rest van de dag was ik een beetje lamlendig, moe, hoofdpijnig en warm. Ik besef het nog niet helemaal, maar als ik morgen naar het gemeentehuis ga met een goedgevulde portemonnee, een vers-van-de-pers-pasfoto en een geldig identiteitsbewijs waarschijnlijk wel!

Morgen ga ik heel veel foto’s posten van schattige babykatjes die al steeds groter worden, want daar ben ik nu te moe voor. Daarom heb ik alleen wat project 365 foto’s geΓΌpload.

Nu hoop ik dat het door al die regen, wind en vooral dat onweer de lucht een beetje is afgekoeld (voelt voorlopig nog niet zo), zodat ik een beetje prettig kan slapen en niet weer midden in de nacht wakker wordt omdat ik natregen.

Peace!

Geef een reactie

