Reality is kicking in and so is my beer.

Ik wilde eerst een uitgebreid vakantieverslag inclusief foto’s posten, maar m’n post werd gewist en ik had op dit moment geen zin om helemaal opnieuw te beginnen. Daar begin ik morgen met hernieuwde energie aan. Eerst een haarpost!

Ik moet nodig weer naar de kapper, maar stel het steeds uit omdat ik niet weet wat ik met mijn haar wil. Kort? Lang? Asymmetrisch? Wanneer ik op internet een leuk kapsel tegenkom, sla ik het gewoontegetrouw op. Ondertussen heb ik al heel wat kapsels verzameld. Een paar:

De eerste vind ik leuk vanwege het assymetrische effect. Het is jammer dat de foto niet de achterkant van het kapsel laat zien, maar ik denk dat het van vrij kort schuin naar de lange pluk loopt. Het tweede kapsel vind ik superleuk door de strakke pony en de lange pluk naar voren. Het lijkt het meest op het kapsel dat ik nu heb, hoewel dit hip gestyled, geknipt en gekleurd is en mijn haar daar een beetje gebrek aan heeft.

De laatste tijd twijfel ik een beetje of ik m’n haar langer wil laten groeien – dat wil zeggen: de voorste plukken. Het idee om het allemaal af te knippen, zoals op de derde foto, lijkt me ook wel wat. Ik zou m’n haar ook wel weer rood willen verven, eigenlijk… Het haar op de laatste foto vind ik heel leuk, alleen lijkt het haar in haar nek behoorlijk lang. Op één of andere manier komt er dan zo’n vrij lelijk ‘matjes-idee’ in m’n hoofd op.. Niet helemaal wat ik wil.

Moeilijk, moeilijk,moeilijk..

Als ik het echt niet meer weet, kan ik de kapster laten kiezen, of haar zelf een idee aan laten dragen op basis van deze foto’s.. Ook een oplossing.

Tot zover mijn haarpraat, nu ga ik slapen!

Peace.

4 Reacties op “Reality is kicking in and so is my beer.

  1. Ik vind de bovenste twee het mooist :) Die rechts lijkt me wel een hoop gepruts elke keer, maar die vind ik wel t allermooist ^^
    Bij die rechtsonder heb je idd denk ik snel een matidee :S

  2. Ik vind alleen de 4e niet zo, de rest is leuk (:

    Maar ik zou dan wel een stijltang gaan kopen voor je onwillige stukjes haar met slag..

    (Mijn zusje had eentje van minder dan 10 euro bij Kruidvat, ze is er weg van.)

  3. Oh trouwens, staat je vorige post (die je niet meer had ineens) niet bij je concepten? Want wordpress maakt meestal automatisch kladversies. Die kan je vinden bij “mijn berichten” ofzo volgens mij…

    • Nee ): Ik heb gekeken, maar er is ook geen autosave gemaakt. Ik herinnerde me ook dat ik me opeens weer moest inloggen toen ik ‘m als concept op wide slaan, dus er is daar waarschijnlijk iets mis gegaan..

Geef een reactie

