Desperate shooting at Echoe’s Hill.

Dream Theater – The Great Debate

Mijn boekbezit is deze vakantie aardig uitgebreid. Wat wil je ook met rommelmarkten en uitverkopen waar je tientallen boeken voor een habbekrats mee kunt nemen. Daar kan geen boekliefhebber nee tegen zeggen! Een bijkomend probleem is wel dat mijn boekenplank overvol is en ik mijn boeken noodgedwongen stal op mijn tv en bureau. Mijn wandkast is geen optie, want die zit al vol met andere spulletjes.

Dus moet ik op zoek naar nieuwe boekenplanken. En dat is nog best een karwei. Ze moeten namelijk wel bij mijn andere boekenplank passen – authentiek, donker eikenhout, van mijn pake geweest. Laatst vond ik de perfecte planken op Marktplaats, maar die waren alleen geschikt voor het uitstallen van porseleinen theekopjes en tere glazen kattenfiguurtjes. Niet helemaal de stevigheid die ik zoek..

Mijn doel deze week is daarom dan ook het zoeken, vinden en hopelijk aanschaffen van nieuwe, perfecte, goedpassende, stevige boekenplanken. En omdat ik nog geen colleges heb (en een tot nu toe gunstig lijkend rooster: wo/do/vr vrij, yes! (wat zeker nog verandert, boo!)), is daar alle tijd voor. Laat de zoektocht beginnen!

Andere kleine, motiverende doelen:

  • Me uitleven met al mijn nieuwe nagellakken
  • Beginnen met het haken van Yoda
  • Inspiratie opdoen voor het maken van een telefoonhoesje
  • Project 365-foto’s uploaden

Peace!

Een Reactie op “Desperate shooting at Echoe’s Hill.

Geef een reactie

