You should have racing stripes.

In een wild moment besloot ik mijn vaders auto – ook wel ‘Jiskebak’ = ‘asbak’ genoemd – vandaag uit te gaan mesten. Gezien de verschillende bijnamen van de auto gebruik ik de  term ‘uitmesten’ hier helaas niet als understatement.. Maar, na een half uur stofzuigen en daarna een geruime tijd deuren, stoelen en en andere autodelen te hebben gesopt, zag en rook de Jiskebak al een stuk minder naar jiske. Daarna was het tijd om de buitenkant op te poetsen. Op naar de car wash dus. Helaas was de coole versie met borstels en blazers ook populair bij andere mensen en had ik geen zin om te wachten. Daarom ging ik – heel old school – zelf wassen. Na de wasbeurt blonk ie weer glazend donkergroen!

Omdat Esther en René de hele dag weg waren, moest ik ook even op de katten letten. De kleine katjes mochten naar buiten! De achtertuin is behoorlijk goed afgesloten, dus zolang ik erbij bleef, gingen ze niet ver weg. Eerst waren ze nog een beetje schuw en gingen ze overal aan snuffelen, maar daarna gingen ze helemaal los. De aardbeiplanten hebben flink geleden, het bed is nogal eh.. geplet ^^” Ik heb als een idioot foto’s gemaakt, maar ik had nu geen zin om ze te sorteren en te posten. Morgen worden de eerste twee katjes opgehaald ): Kees (één van de zwarten) en Jurre.. Het is jammer, maar ik vind het leuk dat ze in ieder geval nog elkaar hebben.

[/einderandomness]

Peace.

Geef een reactie

