I’m always just about to go and spoil the surprise.

Yay, nieuw haar!

Na 5890734 foto’s gemaakt te hebben, heb ik besloten dat ik geen enkele foto van mezelf kan maken waarvan ik vind dat m’n gezicht er leuk op staat. Dus, vandaar die hand. Probleem opgelost!

Check mijn lieve alienoorbel :3

Paars en roze dus. Op sommige foto’s lijkt het meer indigo-achtig, dat ligt vooral aan de lichtval. Ik wilde eerst ook nog groen toevoegen, maar daar had ik uiteindelijk geen zin meer in :P M’n nieuwe kapsel is gebaseerd op deze foto, hoewel de kapster en ik samen hebben besloten dat ze geen pluk naar voren zou knippen. Het zou nogal wat stylingwerk vereisen om ‘m zo te houden en ik ben meer van de snel-klaar-kapsels. (NB: mijn haar zit voor geen meter op deze foto’s)

Peace!

Een Reactie op “I’m always just about to go and spoil the surprise.

Geef een reactie

